KREMALI ISPANAK ÇORBASI

Kremal_spanak_orbas
Bu tarifi tarif defterinde sevgili sibelarda dan almıştım. Oğluşuma güzel çorbalar yapmak için tarif defterinden bir kaç tarif bakarken. Buna rasladım. İlk bu çorbayı yaptığımda ben eve gelesiye bitmişti. Resmini de akşam sofrada çekerim diye düşünmüştüm. resimlemek bugüne nasip oldu. Sizlerde hem bebişinizin hemde sizin içebileceğiniz güzel bir çorba denemek isterseniz şidettle öneririm. Sibel Hanımın tarifi burada ... Ben o tarife krema 1 su bardağı su ekledim. Sibel hanım tarif defterine yazmıştım. Tekrar teşekkür ederim.

malzemeler:

  • 500 gr ıspanak
  • 1 çorba kaşığı un
  • 1 yemek kaşığı tereyağı (tercihinize göre değişebilir)
  • 2 su bardağı süt + 1 su bardağı su
  • 1 adet soğan
  • 1 paket krema
  • tuz

Yapılışı:

  1. Öncelikle ıspanakları çok iyi yıkıyoruz.
  2. İnce ince doğradıktan sonra soğan ve yağ ile birlikte kavuruyoruz.
  3. Üzerine unu ekleyip kavurmaya devam ediyoruz.
  4. Sonra sütü ve suyu ekleyip 15 dakika kadar pişirip blender'dan geçiriyoruz.
  5. En son kremayı ve tuzunu atıp servis ediyoruz.
Afiyet olsun.

Blogum hakkında

yemek tariflerini bulabileceğiniz eğlenceli ve bir okadarda iştah açıcı bir blog :)

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP