Kahvaltilik Lezzetler

Kahvalti yapmaktan nefret eden bir cocugunuz varsa ne yaparsiniz??
Cevap cok kolay degil ne yazik ki. Eskisi gibi cizgi film ya da oyuncakla kandirip agzini acma sansiniz zaten hic yok. Hayir dedigi zaman onune gecebilene ask olsun. Zaten adam gibi kahvati yapma imkanimiz sadece hafta sonlari var, onu da Ege'ye israr ve ardindan kizginlikla gecirmek istemedigimden, cok inat etmeyip maci ona veriyorum cogu zaman. Yumurtayi 'eh iste' biraz nazla da olsa yiyor, ama beyaz peynir, domates falan imkansiz tabi. Boyle zamanlarda menemen cogunlukla ilk tercihlerden oluyor, hem vitamin hem protein deposu oldugu icin.

Yumurtali ve Peynirli Ekmek



Gecenlerde yeniden menemen gecti aklimdan, ama baktim dolapta taze domates kalmamis, hafta sonu malum, bari domatessiz birsey olsun dedim.. Yumurtayi peynirle pisirdim, ancak bizimki illa yemem diye tutturdu yine. Ekmek pizzasi sorusuna olumlu cevabi alinca, kirdigim peynirli yumurtayi terayag surulmus ekmek uzerine yerlestirip, bolca kasar rendeleyip izgara konumunda pisirdim 3-5 dakika. Tadina doyamadik. Bu pizza cok guzel olmus deyip, portakal suyumuzla yedik.




Blogum hakkında

yemek tariflerini bulabileceğiniz eğlenceli ve bir okadarda iştah açıcı bir blog :)

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP